Saturday, August 1, 2009

Σήμερα είναι μια όμορφη ημέρα

Järgmise nädala graafik tõotab tsüklit.. muud midagi.

Ei tegelikult eile õhtul oli tööl äärmiselt hea ja meeldiv õhkkond, see tähendas, et Nikol oli hea tuju ja kõik said rahulikult omi asju ajada. Muusikal oli ka kindlasti suur osa, sest keegi oli kuskilt uue tseedee muretsenud (mis "rokkis sajaga").

Õhtu tipphetkeks loeks seda, kuidas üks tüdruk ooksendas kaks taldrikut täis.. Just nimelt, mina selle juhtumist pealt ei näinud, kuid lõpptoodang oli päris RÕVE! Niiet kui me seal Ernestaga koristasime, oleksin selle haisu peale võinud vabalt ka omalt poolt midagi lisada. Köögis kandikut koristades irvitasime ka päris kenasti selle üle, sest kõik võdistasid ja väristasid ennast seda nähes.

Lõpetasin kell 22, plaan oli pesu pesta, mis tähendas omakorda, et pidin olema ülevalt kuskil 1ni ja hommikul pidin ärkama kell 6. Ausalt mulle ei meeldinud, aga no mis sa siis teed noh..

Täna siis töötasin 6.30-10.30 ja õhtul töötan 19-23 ja homme hommikul kell 7 JÄLLEE. Uuest nädalast on mul E ja T õhtul vaja tööle minna ja K üldse vaba. Sellega ma olen rahul.

JA MA SAIN OMA PAKIII LÕPUKS KÄTTE! Pakis olid pea 2 nädalat oodatud teksad, soks, Cosmo (mis muide emm Änil veidi varem kohale juba jõudis :D), näts. Ma kargasin respas nagu segane kui pakki nägin :D


2 kuud juba siin olnud, ikka täitsa pole kohal :D Tundides aeg venib jubedasti, aga siis on järsku jälle Greek Night ja nädal ongi möödas. Ja ainult kuu aega veel, mis kindlasti läheb nii kiiresti, et ma ei jõua oma aruannetki kirjutada (eyerolling smiley). Igatsus on viimasel ajal jubedasti tulnud, mingi nõme, ei viitsi emoda eriti, aga tahest tahtmata mõtlen kodule jms.
Noh varsti näeme siis jälle. Ya sas!

1 comment: