Wednesday, August 19, 2009

TEEEREEE!!!

5. august Pantses and scandals
Nii, eile siis oli pidu RAHAGAAAAA ja öö läbi üleval ja hommikul Karlovassi. Nii palju asju oli vaja, aga ainult ühed haaremikad sain :/ Karlovasi is dead for me now.
Aga nii palju heam on olla kui mingi kopikas taskus :D

Tööl on päris kena, Nikolt sain feimi ükspäev täiega peale oma 5 päevast töömaratoni.

Ükspäev hakkasime mõtlema seda ka, kui palju meie tuttavatest oletatavatest (???) kreeklastest on tegelikult albaanlased: Emanuel - Husband, Julio, Jimmy, Des, Elvis, nõudepesija, kes lasti vist lahti, Desi mingi sugulased/sõbrad.. Puhas petukaup igatahes :D

Eile tööl pidin 1,5 h ühe koha peal seisma ja Chef’s special pastry’le mushroom and seafood sauce with apples’it peale valama. Chef on meil üsna siuke range sell ja kui mulle lõõpuks siis usaldati see ülesanne peale mingi 10000 näidist, siis tundsin kuidas Chef mulle pea kuklasse hingas. Terve see aeg oli vastik töönaeratus koguaeg näos ja mul hakkas pea sellest lõpuks niiii valutama ja põsed olid krampis ja kõht oli ka meeletult tühi. Kui ma sealt lõpuks ära sain, olin omadega suht õhtal ka.

11. august
Ma ei viitsi üldse enam miskit üles märkida :D Näeme juba vähem kui kuu aja pärast MUSUD J Ühe musuga näen juba 1, 2 .. Mis päev täna on? 5 päeva pärast WHIIII.
Irooniline, et kui ma lõpuks midagi kirjutan, siis netti jälle pole.
Mis siis huvitavat, mõnekümne mintsa pärast lähen kolmandat korda tööle.. see nädal on mul ainult pool vaba päeva AGA õnn tuli minu õuele, sest laupäeval töötan 13.30-21.30, seega on reede potentsiaalne õhtu Ormosesse kluppi minekuks WHIIIIWHIIWHIII.

Täna saan Stevega kokku, see Austraalia kutt.

Millalgi käisime Ormoses Äniga veinifestivalil, pildimaterjal ka olemas kunagi näitan. Seal oli siuke süsteem, et ostad suveniirikruusi 5 euri eest ja saad öö läbi veini lakkuda nii palju kui hing ihkab. Me pidime järgmine hommik vara tööle minema, seega piirdusin paari lõuatäiega.. Kui poleks tööle pidanud minema oleks ennast ilmselt maa alla Hiinasse välja ka joonud. (See plaan liikus siis reede õhtu peale)
Tööl oli täna lõunal meeeletu 2 h maraton, jooksin ennast jumala isaseks ära aga kuna ma tunnetasin Niko head aurat oli mul tuju liigagi hea niiet ma särasin nagu friiken säraküünal terve aja ja üks vanavana mees armus musse ära ka vist.
Mõningate sündmuste järgi sai jälle näha KUUUUIIIII kiiresti siin jutud liiguvad.. Käisin niisama õllel Julioga, noh vb mingil määral deit eks.. Ja täiesti random inimesed on sellest teadlikud :S No privacy what so ever.. Ei kujuta ette mis siis saab kui ma täna õhtul siis Stevega kokku saan. Megalo drama!
Endiselt ei ole ma mõistusega suutnud võtta seda, et ma siin Kreekas olen. Ükspäev rannas Äniga olime, siis kuulasin mõnusaid house meloodiaid ja vaatasin ringi ja mõtlesin järsku IIIISAAAAND JUUMAAAL MA OLEN KREEEKAAAAAAS JUUUUU. Ulmelaks..

Aija. Aijaga me oleme nagu abielupaar juba. Täna näiteks läksin peale lõunast vahetust tema tuppa ja jäime koos magama.. No tere eks.. Siis läksime frappele ja siis läks Aija 30 min varem tööle ja tuleb teeb mulle põse peale musi :D Rahaasjadest ei hakka üldse rääkima.. Sharing is caring you know :)
Hakkan vaikselt tööle ära sätisklema. Olge vahvad! (Öösiti on külm.. päeval ka)
JA EILE TÜRGI PÕLES! Olime väljas ja vaatame et OHH Mount Kerkis on pilves, äkki hakkab sadama. Siis viidi meid aga kurssi et Turkey is on faiaaaaa ja tuulega tuleb suits meitele. Vot tak vot.

Kui me Karlovasis ükspäev käisime, nägime ühe poe ees puuris papagoid. Aija ütles et ta räägib.. Üritasime siis small talki teha, ütlesime talle neid väheseid viisakusväljendeid mida me teame, aga ei töötanud. Siis ütlesime talle vaikselt „Fae skata!“ ja siis papagoi ütles „MALAKA!“ xD Meil oli SAAYYYY WHAAAAAAA?!?!?!

Ok take care ja c ya!

19. august
Liisu-Miisu saabus 16. august. Kolisin suht tema koju sisse.. Järgmisel päeval lõpetasin töö kell 4 ja peale seda jõime õlle 10 tundi. Nii uskumatu ikka oli istuda Paraschos ja vaadata Liisiga tõtt.
Eniveis aeg hakkab otsa siin saama, 3 nädalat veel.. Nii kahju on juba.
Täna Samos põles. Tööl olin siis kõik vahtisid üle lahekese kuidas lennukid tossu sees möllasid. Enam ei põle.

Ma ei ole enam eriti kirjutamisaldis, sest kuidagi palju liiklemist on olnud ja nett oli mingi aeg tagasi tulnud, aga mina ei teadnud maast ega ilmast midagi.. siiamaani ei tea.

Tegin tatraputru Liisu-Miisu juures kaaa NIIIINJAAAAAMMM hapukoorega J
Ja muud tarka polegi teile edasi öelda, kui et varsti näeme!
Istun Liisu-Miisu ja Aijaga Internet cafes.. Enne oli kinni, passisime natuke siin ees ja Aija läks juba leti taha möllama ja siis tuli üks onu ja ütles et 5 min pärast teeb lahti. Võtsime siis istet ja tuli küsis meil mis te joome.. Me mõtleme.. Siis tuleb natukese aja pärast uuesti ja me ikka mõtleme. Siis küsib kust me pärit oleme ja ütleb et ma kohe toon midagi mis teil mõelda aitab. Tuleb siis pudeli ja 4 pitsiga ja räägib et kraam on mingi viinamarjast tehtud. Võtame siis ära ja OIII KUIII KANGE KRAAM :D Eniveis tuleb siis onu ühe mintsa pärast tagasi ja kõigil joogitellimus olemas.. Müstika..

Emme aitäh asjade eest mis saatsid ja NEIU IMBILE hilinenud ÕNNESOOVID!!! Soojad musid kallid! Kõikidele teistele ka :)(:

No comments:

Post a Comment