Thursday, July 2, 2009

Aija aparaadist mõned pildid

Ei tea kus ta trippimas käis, aga ilusad pildid sai :)

Main street


Selle asja peaks mõneks ajaks järgi jätma :D Kaloripomm-Frappe

Aija
Hotellist kõnnid välja siis on nii
Kampos Village, pealtnäha paradiis :D
Meie "lounge"

Juttu ka w? Palgapäev, 275 euri JEEEE, kuigi vb peaks olema kõvasti rohkem, aga kõige muuga siin ongi jamamine. Vähemalt on mingi kopikas olemas ja nagu selgus, Niko omaarust tegi nüüd midagi jumalikku ja andis mulle, Aijale ja Änile kaks vaba päeva OMG!!! Ise ütles et enne septembrit ära midagi rohkem mult küsi.. KUULE KALLIS INIMENE MINE OTSI OMALE NAINE VÕI MIDAGI!!! Eniveis, me siis lähme Samosesse trippima mingi kuupäev mida ma ei mäleta :D
Eile oli day-off ja Rob mõtles et lähme ühte ägedasse randa. Hakkasime siis mööda rannaäärt kõndima ja siis lõppes ilus rand ära, hakkas vaikselt mingi pankrannik juba tulema, aga meie turnisime seal ikka edasi. Lõpuks oli juba täitsa jube koperdada seal, mingi sügavad vaod ja asjad. Siis jõudsime sellisesse punkti, kus oli valida tagasi sama tee või läbi võpsiku. Mina kategooriliselt olin tuldud tee vastu ja siis tegime etreem-bush walkingut (ristisin selle nii). Põhimõtteliselt ronisime siis täiesti läbipääsmatust võpsikust mingi valemiga siiski läbi. Mina vahepeal juba mõtlesin, kuidas helikopter meid päästab.. Fotokat mul kaasas muidugi polnud :/ Kahju, ilus oli, mõni teine homme :)
Aaa emm too päev kui ära katkes kõne siis sai telefon tühjaks ja ma ei ole viitsinud siia maani tagasi helistada, sest mingil seletamatul põhjusel hoian ma koguaeg kohalikku kõnekaarti sees, kuigi mul sellel raha enam ammu pole.. aga ju ma tunnen ennast alateadvuses nii vähem turistina vms :D
Ja täna ööse oli JÄLLLLLLEEEEEEE plaks silmad öösel lahti, kussssmaaaoleeeeen. Aga üsna kiiresti jagasin matsu ära. Nüüd juba esimese asjana vaatan üles nurka, kus nagu oleks aken AGA see on tegelikult ribikate vahelt paistev valgus ja siis ma teangi, et peaks nagu kodus olema vast. A siis ma nägin mingit kuju ja hakkasin kartma ja jäin magama. Siin tundub mingi halb aura levat, sest Änil hakkab ka juba täitsa hulluks minema öösiti.
Tahaks süüa jälle.. Siin on üks asi mida nad kutsuvad jogurtiks, minule on see parim hapukoore aseaine mida siit üldse leida võib :) Moosiga segamini on see leiva peal NIII nämm :) Lähengi luurele kohe, kas söök alles veel MUHAHAHAHAAA!
Piisout ;)

1 comment:

  1. ma luban sul mulle mõelda, kui magama ei saa jääda xD

    ReplyDelete