Thursday, July 9, 2009

LOOOONG POST!

Kuna mul ema nüüd lõpuks rikkus mu viimase privaatsuse piiri, tehes endale Orkutisse konto, ei pinguta ma enam eriti pilti... SIIISKI :D Rissel näiteks ei ole Orksi, niiet nevermind :).

7.-8. juuli Samoses
Hommiku oli juuube raske ärgata, sest eelmine õhtu läksime Aija ja Äniga ühele õllele, aga jõudsime koju mingi 4 või midagi sinnakanti :D. Vedasime ennast siis bussile ja kuna meil ööbimiskohta polnud, oli esimeseks missiooniks endale see leida. Käisime siis tubasid vaatamas ja inimesi tüütamas ja kolmandasse kohta jõudes läks Än tuuri ära ja ütles, et võtame selle. Võtsime siis.. esialgu 45 €, millest üsna kohe sai 40 €. Meile enamvähem sobis. Kõik oli kena, puudusteks see, et pansionaadis oli 1 nuga, 3 käterätikut (mitte saunalina), ja mingit seepi ei olnud ka. Katusetuba oli muidu äärmiselt tsill, sealt toast sai siis pm katusele/rõdule minna, aga WC pott ja dušš olid liiiiiiga üksteise lähedal.. umbes istud potil ja samal ajal võtad dušši – nii busy lifestyleiga me ka pole eks.Käisime poodides, ma ei saanud eriti neid asju mida vaja oli. Puudulikuks jäid: valge tööpluus (no ei ole võimalik, et tervel friiken Samose saarel ei ole ühte tavalist valget särki), ideaalsed teksad.. tegelt ongi kõik. Käisime hiina poes muidu ka jubedasti raha raiskamas. Need on sellised poed, kust lihtsalt ei saa välja. Aijaga läksime pesu pärast täitsa pöördesse :D
Vahepeal käisime pansionaadis ennast värskendamas ja siis uuele ringile. Selgus, et siin on ka siesta ikkagi. Õhtuks olime kõik jumala uimpsid, aga ikka oli vaja välja minna.. Niko ju ütles, et enne septembrit ärge rohkem midagi küsige, st ehk see aasta sinna enam ei satugi. Lõime üles ennast kenasti (teisipäeva õhtu), lootes, et kuskil ikka miskit toimub ka. Sadasime mingi lambikasse pubisse vms sisse ja võtsime omale juua veitsa. Mai Tai on namnam.Long story short – ettekandjanna osutus leedukaks, rääkisime paar sõna juttu, küsisime klubide kohta, saime teada ja läksime. KAHJUKS ei tulnud meil kolme peale isegi ühte fotoaparaati kokku, niiet sellest üübertsillist klubist vist pilte pole panna. Just picture this – täiesti mereääres, pikk trepp viib alla terrassile, mõnus atmosfäär, house.. AINULT MEHED?! Ja tegelikult oli ka päris vähe nõrgema sugupoole esindajaid, niiet kui me trepist alla kõndisime, tundsin ennast nagu lihaletil olevat. Siiski ei julgenud meiega eriti keegi juttu teha, niiet ajasime ise niisama mula üksteisega ja jõime oma viimaste kopikate eest jooki. Tantsulkat tegime ka veits ja üsnagi vastutahtmist sundisime ennast minema kodupoole. Eksisime ära ka natuke, aga mingi täitsa lambikohas keerasime ümber ja oi näe üllatusmuna, seal majas oleks nagu varem käinud. Mina läksin magama ära, Aija ja Än käisid fotokatega veel hullamas ka. Siis oli hommik ja kaks tundi bussisõitu, märjad püksid ja back in Kampos.

(Mingi jube tähtis lõiguke) Praegu tagasitulekust saati oleme suht veggied olnud.. Asi millest ma olen natuke puudust tundnud :D Nagu siis kui HelluPelluga peale pidu netis terve päev passisime. Aija toas passime, Än magab (good for her) vist veel. Kerged õlled ja niisama oleng. Just to let you know :D
Õhtu – Kõik teed viivad jooomaaa. Aijaga mõtlesime, et võtame Paraschole’is ühed väiksed õlled. Mõeldud ja niipalju tehtud, et teepeal otsustasin mina jäätisekokteili kasuks. Kohale jõudes saime teada, et Milkshake banana on olemas ja jõime mõlemad seda. NIINAM. Vahtisime siis paljaid barmene jälle ja ajasime kelbast, Boris arvas, et meile kuluks üks väike schnaps ära ja andis meile selle pisikese punase shoti mingit asja, mis maitseb nagu Passoa. See littis meil nii ära, et irvitasime tükk aega Aijaga. Siis mõtles Aija, et käime meil ära ja võtame raha ja tuleme tagasi. Mina hommikul 6.30 tööle: „OK, let’s do that!“. Enne saime hotshotid ka veel mudugi.

Jõudsime tagasi ja tahtsime Milkshake veel, aga Boris blokkis ja ütles "Alcohol only". Siis üks mees arvas, et tahaks meile joogid välja teha, et valige.. Mai Tai.. Peale seda oli minul jube kihk meile osta joogid, mida me kunagi pole joonud: „Two Greek lovers pleaaaaaseee!“, Boris: „There’s only English and Swedish lovers at the bar..“ Saime ikka oma joogid ja julgen arvata, et teinekordki maitseb sama hea.. Ilmselt oli asi Blue curacaos..

Järsku olid juba laevakesed ja lennukid volditud, rahvast nii palju, et mina, Aija, (E)manuel, Pesukaru, Boris (kolm eelnimetatud on töötajad) ja üks mees. Boris käis süüa ostmas ja me Aijaga sõime ta makarontsid hakkliha ja juustuga ära :). Oligi aeg juba ammu magamas olla ja läksime kodo.

P.S. Milkshakes are evil!
9. juuli
Uneaeg 3 h, aga hommikul olid tööl üldse kõik kahtlaselt kottis olemisega ja 4 tundi sai kuidagi üle elatud. Magama ma plaanipäraselt siiski ei ole veel jõudnud, aga ma peaks seda tegema. Järgmiseks missiooniks kella 19 uuesti tööle jõuda. OOOO HAPPPPIII DEEEEI, et ma täna lõunal ei tööta ^^.

Soojemaks on ka läinud nii palju, et väljas eriti tuiata ei viitsigi. Õhtul aint.. :D Aga kuram jah, mingi 4 päeva pean nüüd hommikuks tööle vedama, niiet litutamine jääb vist natuke tahaplaanile mõneks ajaks.. äkki.. võibolla.. natuke. Kuram, täna pidi Boris mulle mingit special kokteili tegema.. .. ..

Ma olen selle blogiga juba mingi tund aega möllanud.. Malaka.. Pesema ja magama!

2 comments:

  1. Sa oled nii tore, et alati minu peale ka mõtled!
    Miss you:(!

    ReplyDelete
  2. kuule kirjutad ka või nagu üldse enam ei kirjuta??

    ReplyDelete