Friday, July 17, 2009

Hello there!

Well it's been a while now, ma sattusin tsüklisse jälle ja WiFi võeti ka niimoodi ära, et ma enda toas seda enam kasutada ei saa ja pole nigu viitsind eriti välja vedada ennast selle jaoks. AGA ma olen siiski paar asja üles kirjutanud..

10. juuli
Peale tööd käisime Aija ja Äniga Paraschoses ja algul vaiksena sujunud õhtu võttis tuurid üles peale hotshotte. Mina isiklikult käisin baarileti taga Borise ja selle Tšehhi tüübi särke ära kiskumas ja tahtsin paar pudelit tasku virutada. Siis avaldas Aija veel ühe hotshoti järele soovi ja selle sai ta üsna ebatavalisel viisil – mina valasin Gallianot talle suhu, Boris kohvi ja see Tšehhi tüüp hakkas just vahukoort laskma, kui Aija selle kraami kõik välja purtsatas. Oiii kui palju nalja.

11. juuli
Päeval käisime Aijaga rannas ka, ujusime HÄÄÄÄSTI kaugele ja avastasin, et püsin vee peal nii, et üldse isegi ei liiguta.. kõhuli!
Öösel käisime Aijaga Paraschoses, õhtu jäi vaiksemat sorti va ühed Taani neiud (25 a ja ta 17 a õde), kes olid maani lakku täis ja kräunusid „Give me freeee driiiinks, I WAANT A FREE DRIINK!“. Ühe Hollandi kutiga, nimeks Stef, saime tuttavaks, ta tahtis meile dringi välja teha. Pärast läksin mina ujuma.

12. juuli
Tööl tabas mind must masendus.. Süüa ei saanud.. Läksin poodi ja ostsin omale lõpuks krõbinaid ja piima.. soksi ka. Miljooon krooni läks jälle. Järgmise palgapäevani on umbestäpselt 44 euri ja 24 päeva.
Mul hakkab kreeka inimestest vaikselt kopp ette kasvama. Vähemalt nendest, kes siin töötavad, sest let’s face it.. nad on ikka lollid küll mõnikord. Kokk näiteks karjub iga päev kõigi oma töötajate peale, sõimab neid väikeste asjade pärast ja peale seda on kõik kurvad ja vaiksed. Meie Äniga naerame selle peale, sest keegi ei ütle talle midagi vastu.. aga ega ma ei julgeks ka vist, päris julm paistab teine olevat. Igatahes ma ei tea mida ma ilma oma lätlase ja eestlaseta siin teeks.. Ainsad normaalsed inimeseloomad vist.
Ja netti ikka pole. Megalo malaka!
Praegu istun oma toas ja mõtlen, et tegelikult pidime täna Aijaga mingisse muusse randa minema, aga ta magab ja no tõesti ma ei viitsi teda üles ajama minna :D Tööl hommikul 8-12, õhtul 17-23, GREEEK NIIIIGHT! Aga ma ilmselt olen poole ööni seal, sest ma olen Kampos Village kõige aeglasema ja jobuma töötaja Ankaga koos. Kuradi rumeenlasest laiskvorst!

14. juuli
HOW YOU DOIN’?!
Tegelikult on kõik kaastöötajad järjest toredamaks saanud. Eile jõin olude sunnil jälle kaks frappet ja peale 14 tunnist (!!!) und olin jälle employee of the day ja sain Nikolt räigelt feimi :). Vaikselt teeme siin õhtuti ja millal iganes keelte kooli. Praschoses on tavaliselt väljendiks „Söö s***a!“ ja ma oskan vähemalt ühte sõna öelda 12 keeles. I am so multicultural (H). Mingi 5-6 päeva oleme õhtuti Paraschos istunud kuni sulgemiseni ja igast inimestega paremini tutvunud. Stef(f), see hollandi tüüp on jubedasti tore ja sõbralik. Tööl vist halvemaks enam ei lähe, uus graafik on päris vahva:
13. juuli 19-23
14. juuli 8-12 / 19-23
15. juuli 18.30-22.30
16. juuli 7-11 / 19-23
17. juuli day off
18. juuli 8-16
19. juuli 12-16 / 19-23
Rohkem nagu polegi midagi.

17. juuli
Täna siis on tõsisem mõte vahelduseks üks paus jälle teha ja maa peale tagasi tulla. Eilse õhtuni siis oleme iga jumala õhtu Paraschos sulgemiseni olnud. Eile õhtu olin ma jälle baari leti taga ja jagasin paar õlle ja tequila shotti ja ilgelt tore oli :) Stef(f) lahkus täna hommikul ja oli väikest sorti ärasaatmispidu, mis pani mind mõtlema sellele, et kuidas mina siit lahkun.. Elavana või..
Ma olen pesuehtne veggie praegu.. mitte midagi ei oska rohkem öelda, kui et tulge siia ja ise näete. Eilne õhtu lõppes täna kell 9.30, kui ma peale pidu Borisega (TEGELIKULT ON TA NIMI PAUL) rannas vedelesin ja Paraschos kohvivargil käisin :D Rääkisime pikalt ja laialt oma elulugusid ja ta on nagu totally soul-mate mulle nüüd, sest eile oli mul ka suuremat sorti meltdown.. st igast väiksed probleemid läksid suureks ja kraanid olid valla.. jep nii oligi. Aga põmst elu läheb edasi ja vaba päev on tore niisama oleskleda :)

Tervitan Taunot, Liisi, Helenit, Maikat, Ändžiét, EMMET ISSIT BESSYT, Naabreid, sakslasi, sugulasi siit ja sealt, Inxi ja üldse Jaagulasi, Marit, Kristjanit (kui ta seda loeb), Stiivi näiteks ja kõikikõiki tegelikult :D Sisetunne ütleb, et keegi solvub nüüd kui oma nime siit ei leia, aga uskuge, ma ikka mõtlen Teie peale tihti. Kati ja Risse, ja muidugi kõik traineed, kes igal pool laiali Hispaanias ja Kreekas ja kusiganesveel, jõudu jaksu teile!

Igatahes peaks nüüd tihedamad postitused tulema, kuna mul on raha otsas ja siis pole nagu suurt miskit siin väljas teha :D

Okei piis, I'm out. Kisses and stuff!

(Pilte ei viitsi praegu lükata, kellel on orks näeb sealt ja kellel face, näeb sealt)

No comments:

Post a Comment