Wednesday, July 22, 2009

Eddy Wata - I love my people

Paraschose rehabi teine päev.. Eile läksime vara magama. Täna varastasime kolmepeale restost 1,5 liitrit punast veini ja nüüd hakkame Sex & The city 2 hooaega vaatama. Vesi on külm, ilmselt olen sellest oma ränga kurguvalu/paise saanud.. Ükspäev tegime ju bassus pilte ja päris jahekaks läks. Merevesi on ka jääkülm.

Tööl on normal. Väiksed intriigid Nikoga (toim. - manager) vürtsitavad igat päeva, aga e hakkame juba päris hästi läbi saama. Näiteks ütles ta mulle, et alguses, kui ma tulin, olin ma bitch..
JobTrusti Irina käis külas. Suht mõttetu oli, küsis minult kas ma ikka räägin Kreekast ja neist pärast häid asju (You know why eks.. Väike mure vist sp, et kolm tütarlast sammud kodumaale tagasi võtsid).

Täna mul ei ole enam MIIIITEEE ühtegi senti :D Ostsin oma viimase 1,10 € eest soolakõrsikuid. Siiski, raha pole mul juba pikka aega olnud, aga see ei ole siiski lahendus väljaskäimisele nagu selgus. Aija nimelt võttis avanssi ja siis tema lahkel loal olen ma tema kulul väljas käinud jne.
Palgapäeva ootan pingasalt juba. Niii palju asju on mida tahaks osta.. Küpsiseid sokolaadi tükkidega ja.. Eeeeh..

Vabal ajal üritame ikka päikest natuke võtta, et täitsa valgeks ära ei läheks. Jõuksis hakkasime käiam veits aega tagasi. Esimesel korral jooksin 25 min ja olin soaking wet, teisel korral kannatas aint 15 min joosta. Põhjendus soaking wetile oleks A/C täielik puudumine "Fitness room"ist. Who needs air circulation anyway?! Sweat baby sweat!
Aga see selleks. Lähme nüüd Aija tuppa. Kalinihta!

No comments:

Post a Comment