Sunday, July 26, 2009

It's getting hot in herre!

Täna hommikul ärkasin 8.15, tööle pidin olema 8.. St telefoniga viskan ma kohe lutsu niikui randa lähen, sest ta oli ööse tühjaks saanud ja kahjuks on see telefon niivõrd puudulike omadustega, et kui telefon väljas, siis äratust pole. Niko oli natuke kuri, käskis mul igast koristamisasju teha ja nii ma siis jooksin ringi igatpidi.

Eile olime rannas mingi 40 kraadise soojaga ja saime kenasti peedika peale, Niko oli ka rannas ja viskas mind kividega ja täna tööl ütles "You have this sexy-librarian-look" NO KAS TÕESTI POLE KUSKIL MINGIT NAIST, KES TEMAGA ASJAD KORDA AJAKS?!

1,5 % piim ja sokolaadiküpsised on ikka liiga head et tõsi olla ^^.

Nii, mis veel. Ootan NIIII hirmsasti et LiisuMiisu tuleks ja parim kõige juures on see, et ta elab Kampos Villagest KÕIGEST max 1 min kaugusel. Ja siis ma saan tatraputru teha tema juures ja musta leiba süüa!

Ükspäev nii muuseas sattusin Ormosesse (külake paari kildi kaugusel) Starlighti kluppi (ilma rahata muidugi) Taanist pärit Sophiega ja abikaasa vennaga. Sain mingi austraalia-kreeklase Steveiga kohe tuttavaks ja ma ei saanud suurt midagi ta jutust aru, osaliselt kõva muusika ja ka tugeva aktsendi pärast. Igatahes lahkudes pidin ma talle lubama, et ma helistan talle järgmine päev KINDLASTI, kuigi ma ütlesin, et ma ei saa mul pole krediiti (xD) aga siis ta hakkas soiguma ja ma ütlesin "Okey, I'll call you tomorrow" ja hüppasin Borise/Pauli rollelile ja kimasin Kamposesse La Campuse kluppi, kus passisime mingi seitsmeni hommiku ja siis ma lihtsalt mõtlesin, et läheks koju.

Kivinäoga panin suht paki küpsiseid nahka ja ega piimastki palju alles pole.. Hea et 0,5 L ei ostnud.

Paraschose rehab on ammmu läbi. Näiteks üksõhtu läksime mulle teisest Supermarketist deodoranti ostma, aga lõpetasime hoopis New Centeris õlledega :S All roads lead to Paraschos.. tee mis tahad..

Aga jah, ilmad lähevad nüüd päris soojaks siin.. ja mul on ikka mingi nohuköha.

NO OKEI ma laen oma viimased paar pilti digikast arvutisse kah..

No comments:

Post a Comment