Tuesday, June 23, 2009

23. juuni

On aeg korkida VV pudelilt kork (Geniaalne eesti keel jees) ja heal maitsta lasta..? :D Mitte veel, sest Än on kella 10ni pärisorjustatud :/ Mina niikaua tiksun siin ja vaatan näiteks kuidas pesu kuivab..

TEAAAATEEE MISSSSS WÄÄÄÄÄÄÄ?!?!??! Ise ka ei usu ja elusees poleks uskunud, et kolme kuu jooksul siin näen ma mõnda pilve, rääkimata siis VIHMAST. Just nii! Kuskil hommiku 6 kandis tuli siin pesuehtsat vihma ja taevas oli niimoodi mõnusalt pilvine, et päikest oli ka näha :) Meenutas sooja kodumaist ilma. Kaunis lausa..

Mis ma siis veel tegin? Hotshotte üritame siin baarides ikka täiega promoda :D Siin sooje asju eriti nigu ei tarbita, aga me anname endast parima! Varahommiku poole La Campuses tutvusin kahe noore Soooooome neiuga, Emmi ja Siiri, täna ka võibolla treffab. Nad olid ikka nii sillas kui kuulsid, et ma kolm kuud siin, sest nemad KÕIGEST PUHKAVAD siin 2 nädalat.. :/.. Me olime kel 6 hommikul väga spontaansed ka muide, käisime nimelt peale klubi riietega ujumas. NIIIII soe oli, soojem kui päeval. Täna käisime rannas ka, olime Äniga lebokunnid jälle oma madratsitega. Aga see üks kiimakott Armeenia Jimmy lükkas meie madratsid ümber ja pärast niisama oli nagu puuk mu madratsi küljes, samal ajal kui mina seal lebotasin.

Tööst? Ehm, Härra Jobu käib mulle endiselt igal võimalikult viisil pinda. Kuii silmakirjalik suudab üks inimene olla, no aidake palun. Väike dialoog siis:
Niko: Ooh Kätlin, you make me smile!
Mina: REALLLYYY?!?!?!
Niko: Yes, really.. Can you clean all the tables by the pool for me now..
Vot selline mees. Ja siis eile vist oligi seesama päev, kui mul oli täitsa heameel töötada, tõesti jah (Võibolla sellepärast, et Adriano tegi iga nurga peal silma ja oli niisama hull :)) ja ikka suudab Härra Jobu mu tuju alati ära nullida. He's got talent.

Hüva Jaani siis musud! :)

No comments:

Post a Comment