Sunday, June 7, 2009

6. juuni 22.58

Hakkan siin vaikselt t2itsa kirjanikuks kohe. Nii, j6udsin siis Samosele: m6nus l2mmi 6hk l6i n2kku - terve p2ev kuskil seinte vahel passinud ju. 28 kraadi keegi ytles..

Anyways sain oma pagasiga 6nnelikult kokku ja edasi otsisin vastuv6tukomiteed, mis oli aga puudulik. Tegin Irinale (JobTrusti asjapulk - toim) k6ned sisse, et misv2rkooon ja tema ytles, et hotellist 8eldi, et saadavad kellegi vastu v6i kui ei saada, siis v6tab takso ja tseki ja saab hotellis raha tagasi. V6tsin siis julguse kokku ja lendasin yhele taksojuhile peale ja too oli n6us mind saare teise otsa viima - 40 Euri.

R22kige veel Eesti teedest HAA kui te neid vaid siin n2eksite :D Olgu, siiski on nad omamoodi mahedad ja sobivad siinse olustikuga ideaalselt. P6him6tteliselt manuaaliga siin hakkama ei saa, sest millised meeletud kurvid yksteise otsas paremaleylesvasakuleallaparemalevasakule jne. Et kohale j6uda s6itsime kuskil m2gedes ja kylakeste vahelt, jube kena oli mingi 100000000m k6rguselt saarele vaadet n2ha. Taksojuht oli ilmselgelt omaala spetsialist ja isegi juttu saime r22kida. Esimese asjana ta pakkus et olen Rootsist.. Kui ma siis teda yllatasin, et ei ma olen Eestist, siis selgus et ta ise Tallinnas lausa k2inud ja tema s6bra naine olla ka eestlanna. Vat kui tore. Nahkistmed nii toredad ei olnud. Teed ei teadnud ka kumbki t2pselt, seega h2rra taksojuht kysis s6bralikelt kaasmaallastelt (v6i olid nad k6ik tema s6brad) juhtn88re. Yks kes kindlalt ta s6ber oli patsutas mulle 6lale ja ytles et tule hiljem dringile. SKOOOR!

J6udsime l6puks hotellini, siis tuiasin ja otsisin respat, tegin tutvused 2ra ja lasin ennast oma elupaika juhatada. Hotelli ala ise n2eb yyberlahe v2lja, h2sti suur, palju hooneid ja kui pilte kunagi saan siia yles panema hakata, siis n2ete ise ka.

Tuba on mul ysna -3 t2rni oma, aga magamiseks k6lbab, sest arvatavasti edaspidi nii palju aega seal ei veeda. 2,5 x 3m ehk tuleb 2ra, vaba ruumi sellest kuskil 2 rm. K6rvaltoas elab yks l2ti piff ja kuskil yks leedu piff ka. P6him6tteliselt 6eldi siis et kell 21 restosse, seal n2ed manageri ja v2rke. L6PUKS sai siis kell nii palju.. enne seda aga kallid tasutawifiajastuinimesed - 30 min 0,50 Euri, mis kulub juube kiiresti muide.

Nii, sain siis Nikolasega tuttavaks (ainuke nimi mis mul siit meelde j22nud on) - paksude vasikaripsmete ja pruunide silmadega t6mmu meesterahvas nagu nad enamus siin.. heh. Ta k6nnib naljakalt, ma pean mainima xD Muidu s6bralik ja oli vist isegi Valkas elanud/k2inud. Pakkus, et v6iksin juba pyhap2ev t88d teha 16-24. Raha eest ikka teen, leping ise hakkab alles esmasp2evast.

Telefonilevi on siin suht puudulik, 6nneks sain murelikule emmele k6ned teha ja see oli ka k6ik. Smsid ei toimi, kohaliku kaardiga ka eriti mitte. Telefoniputkasid see-eest on p2ris palju, nyyd siis tean miks.. Peaks ka ehk siukse kaardi ostma mis sinna aparaati lykata saaks.

Homme m8llan siis baari juures ringi ja bistan nii kui oskan/jaksan. Oma silmaga olen siin muide kahte basseini ka n2inud kuhu kohe m6nusa k6huka paneks kui tsipa soojem oleks. See t2hendab, et praegu 6htul on t2itsa jahe muide.

Yldiselt on k6ik korras, ainult Anna-Liisa v6ik juba kiiremini kohale j6uda.. sellega seoses hommikune intsident :D J2rgneb kohe..



7. juuni

Olin sygavas karuunes, kui keegi koputas, kohe matsu v2lja ei jaganud et 2kki koputas unes keegi.. Siis koputas uuesti. Mina teki sees, juuksed pysti l2ksin ukse peale ja ohoo mingi noormees madratsiga tahtis minu tuppa tulla. Soigusin talle, et give me second ja lykkasin pyksad ka jalga. Noormees vabandas mitu korda ja arvas, et nyyd ma vihkan teda. No worries, ei vihka. 2ratus pidi ideaalis olema kell 10, et pesus k2ia.. L6puks suutsin enne 12 ennast yles vedada ja selle veev2rgi siin 2ra katsetada. See ei ole hea, kui p6randas on auk, kust dussikanalisatsioonist 2ra voolanud vesi uuesti yles tuleb. Yritasin siis seal minimaalselt vett kasutada aga mulle ei meeldi see asi yldse.

Nikolast kohtasin ka just, ytles et syya saan kui tahan ja tutvustas mulle k88giinimesi, kelle nimesid ma juba enam ei m2leta.

Soe on :) K2isin "supermarketis" korra ja m6tlesin, et elagu sukapyksid mis ma t2na t88l jalga pean panema! Nii, nyyd olen ma suhteliselt detailse ylevaate andnud.. 9 minutit on aega, peaks orksi tsekkima ;)

J2rgmise korrani (K)

3 comments:

  1. mis tüüp see su tuppa tuli ja kuhu ta läks? :D

    ReplyDelete
  2. Ma nii juba ootasin et sa midagi uut siia kirjutaks:D

    ReplyDelete
  3. Appi,sinust pole juba mitu päeva midagi kuulda,kupeldati ära jah?

    ReplyDelete