Saturday, June 20, 2009

The SHIIIIITTTTTYYYYYYY day

Kirjutasin just siia oma halamise ja värgi ja siis mingi häkkisin ja kõik jutt kadus ääääärrraaaaaaa... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK millega ma selle kõik ära teeninud olen?!?!

Igatahes, ma kaotasin oma digika oma TUTTUUENUNNNUUROOOSAVEEKINDLA, millega ma pole isegi vee alla jõudnud ja põrutamiskindlust saanud testida. ÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ma vihkan ennast.

EMMMMEEEE PALJU ÕNNE!!! MUA!

Ma ei oska enam midagi öelda. Ahja RIIISSSEEEEEE helistas Kreetalt täna, NIINUUUNNNNUUUUUUUUUUU :)

All I've got to say is ma olen siia jõudmise teisest õhtust ehk siis 7-19 juuni vahemikust 1 õhtu, kus ma jõin Freddot, ehk siis non-alcoholi..

Ja Rumeeniast tuli meile silmarõõm, Adriano vms, aga enam ta mulle ei meeldi sest mul on masekas.

Lükkan oma paar viimast pilti ka üles ja olekski kõik nagu. Mainiks selle ka ära, et Kampos Village managerid on mind oma juramise sihtmärgiks võtnud, st ajatakse igasugu mõttetut loba mulle koguaeg selle kohta, kuidas ma ikka nii ja nii midagi teisiti teen. Põhimõtteliselt viitsivad nad asja ikka niiii üle paisutada. Jobukari. Suhteliselt raske on töötada nii, kui sa ei salli oma tööd ja lisaks sellele ei salli oma ülemust. Aga vahet pole, elan üle. Muu seltskond on lahe kellega siin hängida.

JAAAAAAAAAAAA TEAAAAAATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MAAAAVÄRIN OLIIII HOMMIKUL KELL 9!!! Aga mina magasin ja ei teadnud midagi. 5 mingit asja tugev kuulsin kuskilt.

Än käis üleeile esimest korda väljas WUHUU ja eila ka. Sattusime Ormosesse sellesse pisikesse klubisse, kus oli niiii palju rahvast seekord. Lahe, sain mingi uusi tutvusi ka, keda ei mäleta (:

Oeejaaaaah ma tahan oma tupsununnut tagasi juuuuuuuuuu :(

No comments:

Post a Comment