Sunday, June 28, 2009

NAERATA!!!

Laisaks läksin korra siin kirjutamisega, selle eest on nüüd vägagi krõbedaid uudiseid :D

First things first. Eilne tööplaan nägi ette minu tööle ilmumist kolmel korral. Hommikul 6.30-10.30, lõunal 13.30-15.30 ja õhtul 7-10 vist. IGATAHES :D Hommikul ja lõunal magasin sisse. Kumbalg korral ei kuulnud telefoni äratust, vaid hoopis koputust uksele. Esimene kord oli see Ernesta, sellest Niko the manager ei teadnudki midagi, vaid ma rääkisin ise ennast sisse. Teise korraga oli siis nii, et mõtlesime Äniga mingi tunnikese magada ja siis pessu ja uuesti tööle. Aga OHOOOOO!!! Ärgates kuulsin segamini Äni juttu, et sa vist magasid jälle sisse ja Niko: "Käthliiiiiiin!!! Käthliiiiiin!!!". Hakkasin juba ust lahti tegema, kui geniaalne idee Änilt nägi ette, et ma ütlen, et ma olen kohe valmis :D Jäin umbes 10-15 mintsa hiljaks ikka. Enne õhtust vahetust enam magama ei julgenud minna.

Täna vajusime jälle peale hommikust vahetust Äniga ära, ise plaanisime bassu juurde minna, aga ärgates ja kella vaadates sain ma mingi 109r87548 rabanduse MA OLEN JÄLLE SISSE MAGANUD?!?!?!? Kuigi tegelikult ma ei pidanudki lõunaks minema, nalja kui palju eks. Vedasime ennast bassu juurde siis veitsaks ja hiljem tööle.

Tööl venis aeg jälle nagu tatt, aga kuna oli Kreeka õhtu, siis oli õhkond kuidagi tsillim ja mõnusam. Kõigest väest püüdsin naeratada, sest see paistab siin ääärmiselt vajalik olevat. Niko koguaeg SMILE! SMILE! KATHLIIIN SMILEE!!! You have to smile Kathliiin. MIDAIGANES EKS, I'm from Estonia.. Make me! Üritasin küll laudade vahel sebides naeratada, kuigi endale tundus, et näos on siuke eriti nõme irve vms.

Reedel, plaanisin õhtul varem magama minna aga no milleks plaanida üldse. La Campuse (klubi, mida oleme selle avamisest saati külastanud) ametlik avamine. Selge, poodi minek, väike pudel kohaliku peedikat, tasuta hotshotid pesukaru juurest ja Heavenis veel mingi 4 tükki. Olime täitsa korras piole minekuks. Rahvast oli selle koha kohta (wtf) suht palju ja möllu sai kenasti :D Niko oli ka kohal ja seletasin taga päris palju igast asju ja ta seletas ka igast bullshitti, vist oli täis. Aga jah, ta on nõme igas olukorras. Üks tegelane sai veel käpa nii maha, et nalja kui palju jälle :D (Mina see seekord polnud.. Aga annan vihje, ta elab minuga koos)

Oiiikuiipaljukelloooooooon! Jube seda enda käest kuulda, kui kell on alles 00.22, mis varem oli tüüpiline aeg välja minekuks :/:(. Ma arvan, et sain nüüd tähtsamad asjad paika. Ahjaa, kuhu küll kõik raha on kadunud?!

Kalinihta inimesed! Loodame, et jõuan homme õigeks ajaks tööle, kõigil kolmel korral :/

2 comments:

  1. Ebanormaalne oled, kuidas sa koguaeg saad sisse magada,miks sind ei vallandata:D:D:??

    ReplyDelete
  2. Ma magasin sp sisse, et öösel jõudsin 5 koju ja olin selle ajani üldse väga vähe aega magamisele pühendanud. Ja kui päeval sisse magasin, siis ei kuulnud toakaaslane ka kella. Ei tea tõesti mis karuuni mul peal on, aga ma iga kord lähen nüüd suure hirmuga magama.

    ReplyDelete