Sunday, June 7, 2009

Vanakool - 6. juuni

Istun siin Ateena lennujaamas juba m6ningat aega.. tegelikult pigem t8llerdasin ringi ja nyyd olen paigast ja k6igest tunnike veel passingut.

Otsast peale siis. Pagasi p2rast pole vaja muretseda, ses ta pole minuga koos. J2llen2gemisr66m saab Samosel suur olema. Hommiku vara l2ks siis j2lle suuremaks t8inamiseks, emm viskas Tallinna lennujaama ja siis kupatasin ta k2rmelt minema ja l2ksin vesiste silmadega oma v2ravat otsima. Sealt vaatasid mulle lisaks v2ravale otsa hispaanlased Karmo ja Triin, natukese aja p2rast ka Elika, Gerda ja Markus ja siis veel Kadi ja Janeli. Tuli v2lja, et sama lend viib meid Kopenhaagenisse ja seal sain ka veel nendega trippida. Kopenhaagen oli suuur ja ilmselt t2nu hispaanlastele sain sealt yldse tulema :)

Siiamaani on m6lemas lennukis olnud v2hemalt -10 kraadi ja kuskil kindlasti ka m6ni pingviin. Ja uni on ka. Paar korda olen nokkima j22nud ja siis v6patusega yles 2rganud ja lootnud, et keegi t2hele ei pannud.

Ateena lennujaamast esimene mulje: Habla siesta? Mitte kedagi kuskil lettide taga ei olnud AGA long story short.. sain l6puks lennujaama tsiviliseeritud osakonda ja nyyd k6ik korras. Ilmselgelt passiivsed suitsetajad ei huvita siin kedagi, sest 6hk on konihaisune. Ja muidugi ega ikka aru kyll ei saa et kuskile Ateenasse omadega j6udnud K2MOON nagu :D

Mis siis veel.. Tundub et ma oskan inglise keelt tagurpidi ka r22kida, v6i noh nagu imelik on tsipa :D k6ik ei tule just nii v2lja nagu plaanitud. Kohaliku k6nekaardi sain ka soetatud, aga nagu ma aru sain, pean sinna mingi valemiga 9 eurtsi peale laadima, et teistega tasuta r22kida. Ja ilgelt n6me on see, et kuskile pudelite ja v2rkidega ei lasta, ma olen suhteliselt dehydrated siin.

Meanwhile, mul on siuke karvane tunne, et mind viiakse lennukisse bussiga, whiiiiii ja ma ikka loodan oma kohvrit Samosel n2ha.

Muidu tahtsin blogi Ateenast updeitida, aga emm ytles, et v6ib-olla on palju loodetud, et see maa nii wifiseeritud on kui Eesti. Sellep2rast ma praegu istungi hotelli interneti toas, higi otsa ees leemendamas, et k6ik see k2sitsi kirjutatud jutt minutite tiksudes siia yles saada :)

Piltidega on nii kaua kitsas k2es kuni ma mingist poest saan normaalse m2luka, sest ILMSELGELT ma ju selle peale Eestis ei tulnud.. Milleks eks? Nii kaua saan teha umbest2pselt 15 pilti.. Polegi kah suurt midagi pildistada..

(Oma vihikusse olen ma selle ka yles t2heldanud, et ma l6ikan omal veenid l2bi kui ma n2dalas ainult korra netti saan.)

P6him6tteliselt 45 min oodata, 1h s6ita ja siis..

1 comment:

  1. Oeh. sa oled ikka nii tubli. Vaata,et meid koguaeg kursis hoiad:D

    ReplyDelete