Tuesday, June 16, 2009

Work & Drink Holiday

16. juuni ja teisipäev, vähemalt nii väidab arvuti. WiFi kadus ära siin mingiks ajaks, päevade arvu ei oska öelda, sest sellega on natuke keerulisem. Põhimõtteliselt olen ma täiesti tsüklis ja siiamaani iga õhtu pralletanud. Än imestab, et kuidas vastu juba ei hakka ja kuidas ma jõuan ja ise kusjuures imestan ka. Kodumaal millalgi hakkas siuke tunne tulema, et enam ei jõua ja kell 2 ööse tuli juba tuduisu ja ei saanud enam 2 h unega hakkama. Siin on ikka täitsa teised lood.
Nii, mingit kronoloogilist järjestust siit eriti otsida pole mõtet, sest ajal on siin üldse siuke.. maiteamissõnasiiakäiavõiks tähendus.

Eile õhtul, kui ma olin juba täiesti surnud oma jalavalusse ja ootasin pingsalt, et kell VÄHEGIIIII liiguks, olin juba plaaninud jalavanni ja hea pika une. Siis oi üllatusmuna, rootsi noored küsisid uue „klubi“ kohta ja kutsusid mind kaasa. Uni oli hetkega kadunud, vaesenaise spa ammugi ja peksin siis Aija ka välja ja Heavenis me jälle olimegi. Seal läks kohe pralleks ära – viinad ja tequilad jms. Rääkisime seal mingi aeg siis oma elulugusid ja mõtlesime, et liiguks edasi. Klubi oli veel tühjem, kui kahel eelmisel õhtul, seega istusime ja jõime edasi. Rootslased lahkusid kuskil 2 aeg, Aija otsustas 4 aeg et me võiks minema hakata.

Tänaseks suureks plaaniks oli rootslastega basseini ääres vedeleda ja nende all inclusive paketti kasutada, aga ei. Kõigepealt otsisime oma madratseid, mis kuidagi ära kadusid. Leedu tüüpide käes pidavat olema, mingi paar päeva, kellelgi pole suud peas, et öelda?!?!?!?! Leebelt leilis või midagi, täielikud lambaajud on need kaks tüüpi ikka raisk, ma kohe paneks piki pead neile. Minu madratsiga on miskit juhtunud, sest tagasi toodi mingi lambikas ja poole väiksem :S NAGU MA EI TEAKS MILLINE MADRATS MUL OLI WÄÄÄÄÄ?!?!?!? Jube raske on asju klaarida nendega, sest tõesti kui sulle mingi loll moll otsa vahib, mis sa siis ikka teed noh. Väike apdeit ka: kui ma nüüd just söömas käisin, siis küsisin ühelt tüübilt selle kohta ja mulle vastati kivinäoga I don’t know.

Nii see selleks nüüd. Rannas tabas meid jälle must masendus, kui vette hakkasime minema. Madratsid lendasid nimelt minema, „minu oma“ saime kätte, Äni oma läks aga parematele jahimaadele.. võibolla Kreetale vms.

Poest ostsin ma ka täna mingit mõttetut kräppi lihtsalt. Greibimahl peaks hea olema, aga ei ole ja mingi räige jogurtiisu tuli ja siis ma ostsin mingit halba asja, ma ei saa arugi misasi see on..

Mis mind esmaspäeval tööl veel kurjaks ajas oli Niko, kes nägi mind lihtsalt NIISAMA seismas korra ja kutsus rääkima. Sealt tuli siukest paska lihtsalt, et ma läksin tõsiselt tuuri siukse möla peale. Mida ikka minuga teha, teised kõik rabavad tööd ja mina LIHTSALT seisan niisama. Me peame olema tiim ja kui sina ei saa tiimitööga hakkama, siis ma ei oska sinuga midagi peale hakata. (Selleks ajaks olin ma oma mõtetes ta laiaks litsunud.) Tõsiselt wä?!, ma olen 8 h rabanud nagu hull, jalad kukuvad kohe otsast ära, pisar hakkab silma tulema ja lauad on korras ja seisan 2 min leti ääres ja siis tuleb mulle sellise jutuga?! Siis rääkis veel midagi sellist, et tema pole siin selleks, et mul kogu aeg järel käia ja öelda mida teha.. Igatahes, ta ei meeldi mulle absoluutselt üldse. Iseloomult on ta selline pealiskaudne vms, põhiküsimus on How are you? Ma ju ei hakka valetama, et hästi hästi, kui ma ise kõndidagi normaalselt ei saa.

Põhimõtteliselt mulle ei meeldi mu töö. AA mis veel meelde tuli :D Ilmselgelt on oma bossile küsimuse peale How are you? Kõige õigem vastata Bored xD Kaks minutit hiljem avastasin ennast köögis seina küürimas. Keenjus. Ja mingi hetk selle piiiikkaaaa 8 h jooksul ma mõtlesin, et liigutaks väheke aeglasemalt. Kui kell siin aeglasemalt käib, siis käin mina ka. Panin endale hüüdnimeks Captain Slow ja tegin asju nii aeglaselt kui veel saab. Keegi midagi ei öelnud.. LÕUNA.. sai pooleks pugida ennast :) Nii et tegin siis asju aeglaselt, sellest tulenevalt võis tunduda, et mul on koguaeg tegemist. Äni käest küsisin, et kas on aru saada et ma venitan, ta ütles küll jah, aga ma olin enne talle oma salaplaanist muidu rääkinud.

Täna mul on vaba päev.. ja nüüdsest olen ma taastuv alkohoolik.

Än küll ei lubanud kirjutada seda, aga ma naersin/nutsin ennast pooleks praegu tema kõhuhäda jutu peale x’D

Mul on vist kõrvetised, sõin liiga palju ja mu maks vs on vist läbi juba :D ÕNNEKS lubas Liisi emme mulle Wismari autoga lennujaama järgi tulla :)

Pole ime miks mul on selline tunne, et ma oleks nagu sada aega siin juba olnud kui ma päevad ja ööd üleval olen. Eile ma hakkasin esimest korda natuke inimesi igatsema :) Tööl oli nii igav ja siis ma oleks täiega kellegagi mingit kelbast ajada ja lolli mängida, aga ei saanud :(

JA üks asi veeel, kui ma olen nädalaga suhteliselt palju tutvusi saanud, mis siis lõpuks veel saab? Ei oska ära aimatagi, ehk on lennujaamas isegi mingi ärasaatmiskomitee :D

WiFi saime ka tagasi lõpuks nüüd, kõik on korras siis ja.. 33 kraadi sooja nagu Än just ütles. Õhtuti on muidu sama külm või külmem veel kui Eestis :S Ainsad pikad püksid on valged, miks ma küll olen siuke tarkpea mh?

No okei ma kirjutan sellest kirjust seltskonnast ka, mis igapäevaga aina suureneb. (Õnneks meie Äniga oleme siiski kahekesi oma pisikeses toas, mitte ei pea jagama.) Meie siis Eestist, Aija Lätist, Ernesta, 2xArtur Leedust, Diana Ungarist, mingi suure peaga kõhna tüdruk kuskilt maiteakust, 2 uut tüdrukut Albaaniast ja kuskilt veel. Teised töötajad on kohalikud.

Hetkemõtted on ka vist otsa saanud, uurin nüüd pilte natuke.. Eile sai päris kõvasti klõpsida. OIII kui paha mul on olla.. Iataiga

No comments:

Post a Comment