Tuesday, June 16, 2009

Piktšaaas

Panen mingid random pildid üles, järjekord jälle lamp.

Rootslased ja Aija @ Heaven
Põhimõtteliselt rahulikult tuiasime seal tubade eesruumis, mina tegin jalavanni ja Än tahtis vetsu koristama hakata ja oli siis vetsus ja ma vaatan üles ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ja siis oli korras paanikalaks :D Än: VÕÕTAAA ÄRAAAAA, VÕÕÕTTAAAAA ÄRAAAAA!!! Kallis toanaaber, jäta ükskord meelde et ma kardan ka ämblikke :D No siis Än karjus ja märatses ja läksime respasse ja ÕNNEKS oli seal vanem mees tööl ja nüüd väike dialoog:
Mina: Hello, are you afraid of spiders? BIIIG spiders?
Mees: Spider? Big? No problem. Scorpion? Problem.
Mina: .. OK
Ja siis ta tappis ära selle looma ja meie karjusime :D Ja onu küsis, et selle pärast te siis enne ka karjusite siin jah?

Jalavannnnnnn
La Cambos? Vist oli siuke nimi sellel "klubil"
Kui koputad, siis lähevad põlema/kustu
Vaadake seal see ämmelgas ongi ja Än pahaaimamatult poseerib õilsas küürimistujus :)
Tequila, beer, vodkaredbull, rumcoke, tequila sunrise and stuff
Supermarket
Võte 2.. tegelikult 1
Vaese naise spaa

Vot tak vot

No comments:

Post a Comment