Wednesday, June 10, 2009

Hi 5 we have WiFi!!!

Nii, ülejäänud päevad peale esimest on olnud keskmiselt 22 h pikad. See tähendab väga vähe und ja ilmselgelt uusi tutvusi kah :D Pühapäeval oli mitteametlik tööpäev siis, midagi üllatavat ei olnud - jooksin seal vigaseks lihtsalt ennast ja uued kingad ei ole üldse nii head kui lootsin. Kuna ma pole siin kirjanikku rohkem viitsinud mängida ja aega pole nigu olnud kah, siis tuleb võibolla siuke tsipa laialivalguv kiri.

Anyways ametlikule esimesele tööpäevale magasin sisse, st pidin olema platsis kell 7 ja ärkasin 2 min enne 7.. PAANIKA!!! Sain 3 min valmis, ebareaalne minu puhul ju eks :D Sellele eelnes siis siuke värk, et läti piff osutus heaks sõbrannamaterjaliks ja õhtul peale tööd võtsime restost õlli veits ja passisime rannas ja siis oli hammas juba nii verel, et läksime baari. Baar oli seesama, kus ees taksojuhiga peatusime ja ohooo! seesamune mees kah kes mind dringile kutsus. Omanik põhimõtteliselt. Passisime siis seal ja tuli üks tüüp, andsime korvi, tuli teine tüüp jutuga, et kust Inglismaa osast te pärit olete? Siis saime uued sõbrad omale, passisime seal baaris ja järgmine päev saime ka kokku samas kohas. Baari omaniku ristin ma pesukaruks, sest tal oleks nagu tsipa päikseprillid ees ja ise muidu niigi tume, ei tea mis valemiga ta need päevitas. Igatahes pesukaru on täitsa sõps ja järgmine päev siis tuli jutustama meiega et a la I know you work for this shitty money here, so you will have beer for 2,50 € for whole summer. :) AWWWW

Än jõudis kohale ka, VAFFAA, aga ta kassib natuke ja hakkab võibolla hulluks minema, sest ta teeb nii naljakaid asju ja mulle see meeldib :D

Tööst.. Mu väike varvas on sama suur kui mu väiksest varbast järgmine varvas.. vill siis täpsemalt näeb välja nagu mohawk :S JA VALUS, täna ma oleks peaaegu nutma hakanud ja õhtupoole kui ma uuesti pean tööle minema, siis ma riskin jälle oma eluga ja panen valged pastlad. Resto manager meenutab Aaret :D (Emm teab ja mõni veel) Töö ise on siuke, et koguaeg peab ringi jooksma ja mul on siuke tunne, et mina pean seda kõige rohkem tegema. Tõsiselt nagu, samas oleks mul normaalsed pastlad, siis oleks kõik talutavam. Täna pean ma näiteks kolm korda tööle minema: hommikul 7-10, lõunal 13.30-14.30 (WTF?!?!?!) ja õhtu 19-23.

Ujumas käisin täna meres esimest korda. Ostsime Äniga omale eriti fääntsid D&G ilmseltvufflidagasiiskiägedad saunalinad xD Toa saime ka veits ümbertõstetud, nüüd on tsipa palju parem olla kui enne, aga väike ikkagi.

Eeeem, mis veel. Homme on day off YEEEEEEEEEEEEHAAAW!!! Tõesti on selline tunne nagu oleks siin terve igaviku olnud, sest aeg venib, kas te saate aru VENIB, nagu tatt :D

Nii, et siis WiFi saime ka täna, tasuta, enam ei maksa :) Ja ma saan pilte panna üles ja võimalik, et homme saan kuskile suuremasse linna shoe shoppingule ja ehk leiab suurema mäluka kah.

Juba väheste tööpäevadega on meil kujunenud lemmiklausungiks tuntud laulusõnad: I don't wanna work today.. nohoooo.

Aga hetke ainuke mure olekski minul mu jalad, eile kui ma neid katki tegin oli sitaks valus ja kipitas. Hädasti oleks seda villirohtu vaja, mille ma Ungaris käies Reigolt vist sain :/ Kõned sisse.. sellega seostub see, et levi on seal "peatänaval" täitsa olemas, aga kuna ma seal olen öösiti, siis pole telefonist üldse mingit tolku.

Ja uued tuttavad pole mitte päriskreeklased, vaid inglane ja kreeka-sakslane, kes siin pikemat aega pesitsenud. Plaanid juba tehtud, et terve saar näidatakse ära ja jutud :)

Huvitav on see, millis päritolu inimesed mulle pakuvad. Taksojuhile olin rootslane, ühele hollandlane, ühele prantslane, ühele siis inglane, paarile skandinaaviast kuskilt. Eile õhtul rääkisin ühe paarikesega jube pika jutu maha. Küll viitsivad küsida, enamasti ikka et kust tuled ja mida/kaua/kuidas teed jms.

Midagi elutähtsat vist rohkem mainida polegi.. Kui ma homme uued pastlad saan, siis on kõik vsjo narmalna. Eile sain Aijaga (läti piff - toim) vene keelt ka mingil määral jutustada, tema arust on ilgelt naljakas, kuidas ma saditjes pasalusta ütlen.

Ja siin on moskiitod ja ämblikud ja putukad täitsa olemas, paar olen jäädvustanud ka. Igast imelikke punne tuleb juurde igale poole.

Hakkan siis pilte laadima, hotellist pole veel viitsinud teha.. Äkki nüüd viitsin, eks näeb, natuke neid on :)

2 comments: