Tuesday, June 16, 2009

Quickie

KUIDAS ma küll selle unustada suutsin x'D Nimelt siis, peale järjekordset õhtut väljas, pidin hommikul tööle minema kell 8. Ärkasin koputamise peale, läksin uksele.. Manager ja üks töötaja.. Mul WTF?!
Niko: Do you know what time yoiu have to work today?
Mina: Yes, 8.
Niko: It's 8.30.
Mina: .. .. ..

Jube värk on küll siin selle ülestõusmisega, magan nagu karu :D Ja tõesti ma ei väsi kordamast seda, et aeg liigub siin meeeeeletult aeglaselt, no okei ainul netis istudes läheb kiiresti. Aga jah, kui ma pean 5 minuti pärast tööl olema, tähendab, et mul on veel aega.

Lokomobiil: 698 0756 560, kui Rissel või Katil kunagi tuju tuleb endale ka lokokõnekaart muretseda :D Idee poolest peaks tasuta siis rääkida saama AGA, mul on sellega väike error.. Enam ei saa rääkida :/Pan juurde laadima vms.

www.korvetised.ee
Ma vist katsun magada nüüd natuke.

1 comment:

  1. 697 497 1180

    Et saaks ühendust pidada:)
    Muah!

    ReplyDelete