Thursday, June 11, 2009

Ὁ κύριος θὰ πληρώσει γιὰ ὅλα

Kuulen siin vaikselt muljeid juba teistelt, et kõikil mingi sitt jms ja mõtlen et ma olen täitsa õnnelik oma haigete jalgadega siin tegelikult :)

Täna oli day off, käisime Karlovassis, sain uued töökingad JA MÄLUKAAAAAAAA!!! Je :D Siis käisime rannas veits, päike ei hakka peale üldse, ujumas ka ja nüüd on niisama tsilling. Elusees poleks arvanud et non-alcoholi peale võiks nii palju raha minna, varsti peangi jälle "Supermarketisse" minema.

Eila tegime pidu, sai käpa täitsa maha :D (sorri ema) Terve päev surin oma haigete jalgadega ja suutsin ainult viinaredbulli kokteilist mõelda. Jah, täna ehk jääb päev vahele. Nädalavahetuseks on võib-olla mingi plaan tekkimas, peab siis graafikut ootama ja vaatama.

Söögiisu pole ka, Eestis oleks ma ära surnud kui kella kaheni päeval pole midagi söönud. Siin mingi pakk apelsini mahla ja elu on lill ja vesi on soolane.

Suurt midagi polegi vist rohkem. Viskan paar pilti ka ja.. NIII VÄGEV 3 KUUD IKKAGI :)

Kreeka keele tahaks ka ära õppida, aga mulle ei meeldi nii õppida, et keegi ütleb ja jäta meelde. Mul on vaja kirjapilti ja tähtede seletust jms :D

33 kraadi :)

No comments:

Post a Comment