Wednesday, June 24, 2009

24. juuni

Sai lõpuks järgi uuritud, kas töötajad tohivad bassu ääres lebotada ja ohh seda rõõmu ja õnne – me võimegi. Aijaga peame praegu aftekat, eila oli veits Jaanipidu, aga kõik olid peale tööpäeva suht kottis ja VV ei sobinud ka üldse.

Nii siis jõudsin mina koju ööse kolm. Hommik oli suht failure jälle :D Panin äratuse kella kuueks, midagi aru ei saanud algul, kelle telefon kus ja millal. Lõpuks jagasin matsu välja ja mõtlesin et pikutaks veel veits 10 mintsa. Passisin siis kella koguaeg ja vaatasin ooooh veeeel 5 minutit, siis võib liigutada. Järgmine hetk olin ma jälle kruiisilaeval tööl ehk siis eilse ünenäo järjes. Ärkasin südamerabandusega ja sain kohe teise kui kella vaatasin. Tööl hakkas 6.30, ärkasin 6.35. Riided selga, prillid ette, juuksed patsi, ei mingit meiki.. kokkuvõttes suht rähm :D Esimese inimesene nägin kohe Nikot, küsis ja uuris hullult, mis kell ja kuidas keegi koju jõudis. Tuli välja, et ta ei olnud kuri minu hilinemise pihta. Oooo happy day, kui Nikol on hea tuju. Minu tuju läks ka paremaks, kui sain teada, et ei töötagi täna 3 korda, ehk siis lõuna vaba ja õhtul 7-11.

Mu nina on hiirmus punane, südamest loodaan et eilses päikesest, mitte joomisest nagu koguaeg hirmutatakse :D

Ilm hakkab selgemaks minema ja nii kui päike välja tuleb tahaks bassu ühe korraliku kõhuka visata.

Eile promosime hotshotte jälle, Pesukaru baaris on neil see juba täitsa käpas. Rahast rääkides, siis eile näiteks saime 4 shotti 5 euri eest :) Kiire matemaatika, et Bravos nt oleks pidanud kivinäoga 200 letti käima. Me like it. Sain hea diili kah, iga päev pean Pesukaru juures hotshotil nii, et üks kord nädalas minu kulul ja ülejäänud 6 päeva tema kulul :D

Huvitav kas mu läppar üle ka kuumeneb w? Panin pluusi peale. Saan läpaka randi omale, eriti vägev ju.. Tegija..

Ametlikku praktikapäevikut peaks ka pidama hakkama, peab blogi uuesti läbi lugema ja vaatama neid väheseid märkmeid tööpäevade kohta. Should have done it earlier.

Oiiijaaa pildimaterjal on vist vahva, kohe lükkan arvutisse ja uurin. Ja korras, kunagi viitsin siis laen blogi kah üles.

Hakkaks nüüd päevitama ehk?

Õpetasime Aijale eesti keelseid roppuseid, ta on äärmiselt kiire õppija :D. Süüa ei saanud midagi normaalset ja Artur 2 on täitsa nõme vend ikka. Bassu ääres oli mõnna, vesi oli soeeeeeeee ja hea. Nüüd peaks magama veitsa, et siis kell 7 kenasti värskelt tööle minna ja õhtu pidi Pesukaru baaris mingi möll kah olema. Ahh ja täna hommiku poole tööl olles mõtlesin tõsiselt 7. septembrile kui tagasi peab tulema ja hakkasin peaaegu nutma :/.

Naljakas on see, et Aija onju siis selle toreda Läti neiu nimi, kui mina midagi ära väänan või ära löön ütlen ma koguaeg aija ja siis Aija vaatab :D

No comments:

Post a Comment